Anna Berggren - Godmorgon!

Eller ja klev ju upp typ kvart i fem! Somnade tidigt igår med min älskade sambo! vi sov hemma hos min mamma & pappa (: Stör mej som fan på att det är nå fel på min blogg :s Grymt jobbigt. Men men, tvättar som attan nu och ska försöka få alla mina kläder rena och fina så man har nått att ta på sej när man ska ut på onsdag :) Ikväll eller ja senare på dagen så ska jag vara med mitt <3 Iker! Älskar då vi släpper han och han springer och springer och sringer!!! Då går de allt undan. Svårt att tänka sej att han har varit så sjuk som han var eftersom det inte märks av längre! Var ju bara tur att min mamma pressade på mej att kolla upp det som hon störde sej på, för varken jag eller Niklas märkte ju nått fel på han! Men nu är han frisk som attan & ingen är nog mer glad än jag eller jo Niklas är nog glad han med :P he-he. Nä nu ska jag städa lite här hemma så dom inte dör när dom kommer hem ;) Eller om dom ska få åka buss så lär de ju ta nån dag till ;p höhö^^ /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0