Anna Berggren - Livet är en fest!

ska ut idag med Sanna(:

Jag vet inte vad det har varit med mej den senaste tiden, har nog bara varit lite less på livet och vad fan tänkte jag med?


Jag gjorde ett val och det valet får jag stå fast vid, det är en bra människa men vafan livet går vidare! Jag får sluta tänka så himla mycket på allt som händer för då skulle jag vara ett avslaget mongo.

Så nu är det mycket bättre, solen är nästan på g fram och jag ska ha mina nya skor ikväll och hostan är nog på g bort *peppar peppar*  ;p

Pratar med min mamma nu och hon är såå go, ställer upp i alla väder även om det regnar ;p he-he!

Nu ska jag göra nått att äta sen blir det till att fixa mej (:

JAG ÄR JU SÅÅÅ SNYGG ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0