Anna Berggren - Shit!

Börjar bli less på min blogg eftersom den är efterbliven och det inte går att fixa till... Men de är ju inte så mycket folk som läser den så de kvittar ju egentligen (: Har jobbat natt, var mycket folk!!!Grymt mycket folk. Gjorde lite olika ikväll. Träffade massa kändisar som jag inte träffat på länge, skoj! Men de var bara då jag stod i driven. Det jag känner att jag kan störa mej lite på när jag står där är att folk pratar så himla otydligt och då menar jag typ sludrar och sen när dom har skrikit i mitt öra typ 3256 gånger och det blir rätt, så kan vissa iaf få fel! LÄR ER PRATA SÅ SLIPPER DET BLI FEL! Mongon! Så, slipper mer än gärna folk som inte kan prata då kan dom gå in och äta! Imorgon ska jag iaf på bio med Malin :) DEt blir min födelsedagspresent till henne, stor tjej nu hela 23 år! Själv får jag vara ung ett tag till ;) HÖHÖ^^ Var hem till henne och Mattias nu när hon fyllde år och vilken fin lägga dom har skaffat sej :) När jag var bort till dom testade jag nå grejs som Malin hade köpt som jag smörjde in mina händer med, och jag säger bara! SÅN SKA JAG HA! Nä nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0